torsdag den 8. februar 2018

E-didaktisk overvejelsesmodel - værktøjer med den socialkonstruktivistisk tanke

De digitale værktøjer og metoder vi anvendte under vores online dag, var primært computer og en peer makker.

- Samarbejds værktøjer: Her benyttede vi peer makker
- Fælles skriveværktøjer: Vi benyttede en blog.
- Evalueringsværtøjer: Feedback fra vores peer på vores matriale
- Procesværktøjer: Vi skulle lærer at anvende blogs, afprøve onlineundervisning og det digitale asynkrone og synkrone forløb
- Diskussions værktøj: VI gav kommentar på hinandens arbejde og ringede via tlf. sammen.
- Formidlings værktøjer: Vi skulle læse og formidle vores arbejde via tekst som peer skulle give feedback på. vi trænede at formidle det vi havde læst via vores blog.
- Kommunikations værktøjer: Skriftligt kommunikation, via evaluering og indlag i blog
- Præsentations værktøj: Bloggen og processen dokumenteret.
- Kreativeværktøjer: Dette er individuelt, billeder, links, layout, tema osv.

1 kommentar:

Mathildes digiblog: E-learning

Mathildes digiblog: E-learning : Oplæg til undervisning på industrioperatøruddannelsen.